Satan
15. 9. 2008
Duch je zivot, hmota je odpor. Zakonem ducha je vyzarovani , davani , nesobeckost. Zakonem hmoty je stahovani, ochlazeni , tuhnuti.
Existuje jeden zivy tvor , ktery muze vedome oba zakony ztelesnit: clovek. Tvori spojovaci clanek mezi duchovnim a materialnim svetem. Je schopen zit soucasne podle zakona obou svetu . Jeho myslenky , jeho slova, jeho ciny mohou vyzarovat nesobeckost a universalni lasku , mohou byt davanim. Jeho telo vsak patri hmotnemu svetu a uskutecnuje hmotne zakony. Kazdy zakon , pokud je na svem vlastnim miste a ve spravnem case , je bozsky , je-li to obracene , je satanicky. Bez odporu hmoty by stvoreni bylo nemozne. V neprojevenem Bozstvi spocivaji vsechny tvurci sily jeste v jednot , v dokonale rovnovaze , ve stavu klidu , jen jako schpnost , jen jako moznosti sily. Stvoreni acina tim , ze z jednoty se uvolni sila , ktera se Stvoriteli postavi na odpor. TO je "prvorozeny syn" bozi , duch odporu , ktereho otec vysila , aby po eony a eony casu Jemu tvoril druhy a negativni pol - aby frekvence tvoreni byla unosna a schopna obstat , aby tvoreni se stalo vubec moznym. Tento duch odporu , ktery tvori protipol zjevujiciho se aspektu Boha , je pricinou , ze diky jeho stahujicimu , tvrdnuti vyvolajicimu pusobeni vznika zhusteni , hmota. Tento duch pusobi jako zakon ochlazovani stahovani a tuhnuti , obsazeny ve hmote.
Satan lezi mrtvy ve hmote,jako jeji zakon do doby,kdy ho bozsky duch ozivi svym vlastnim zivotem. Jestlize vedomi se ztotozni se zakonem hmoty a jestlize mysleni slova a ciny neslouzi bozskemu zakonu ,ale zakonum hmoty ,pak clovek ozivi satana , tim se clovek sam stane satanickym. Bez cloveka nemuze satan existovat, nebot bez lidskeho Ja je satan jen nevedomou silou , nutnym prirodnimakonem hmoty. Satan se muze stat zivym jen ve vedomi toho cloveka , ktery v duchu projevuje zakon hmoty , zakon tela , ktery ztotoznuje svoje vedomi se svoji sosobou , se svoji nizkou prirozenosti, s pudy prebyvajicimi v lete , s pudy rozmnozovacimi sebezachovy a projevuje stahovaci a tvrdnuti pusobici silu hmoty jako duchovni vlastnosti , jako chtivost , zavist , jesitnost , dusevni tvrdost a sobectvi. Satana samotneho nepotkal jeste zadny zivy tvojr , nebot bez cloveka neexistuje ani satan. Lze ho potkat jedine v cloveku. Kdyz se Ja uvolni pri smrti z tela takoveho cloveka , zustane satan opet jako zakon hmoty v mrtvole. Stal se satanem skrze ozivujici silu jastvi ve vedomi. Avsak vedomi cloveka , ktery se ztotoznil se zakonem hmoty a tim se stal satanicky m , zemre se satanem a po smrti se stane nevedomym. Satan ho tahne - sveho otroka - do mrtve hmoty , do temnoty , do nevedomi , k sobe. Naproti tomu zustava vedomi cloveka , ktery se ztotoznil se zakonem ducha a jemu slouzil , pri odlozeni tela bdele - a zbavene pout a izolace hmoty - vplyne do vecneho svetla.
Existuje jeden zivy tvor , ktery muze vedome oba zakony ztelesnit: clovek. Tvori spojovaci clanek mezi duchovnim a materialnim svetem. Je schopen zit soucasne podle zakona obou svetu . Jeho myslenky , jeho slova, jeho ciny mohou vyzarovat nesobeckost a universalni lasku , mohou byt davanim. Jeho telo vsak patri hmotnemu svetu a uskutecnuje hmotne zakony. Kazdy zakon , pokud je na svem vlastnim miste a ve spravnem case , je bozsky , je-li to obracene , je satanicky. Bez odporu hmoty by stvoreni bylo nemozne. V neprojevenem Bozstvi spocivaji vsechny tvurci sily jeste v jednot , v dokonale rovnovaze , ve stavu klidu , jen jako schpnost , jen jako moznosti sily. Stvoreni acina tim , ze z jednoty se uvolni sila , ktera se Stvoriteli postavi na odpor. TO je "prvorozeny syn" bozi , duch odporu , ktereho otec vysila , aby po eony a eony casu Jemu tvoril druhy a negativni pol - aby frekvence tvoreni byla unosna a schopna obstat , aby tvoreni se stalo vubec moznym. Tento duch odporu , ktery tvori protipol zjevujiciho se aspektu Boha , je pricinou , ze diky jeho stahujicimu , tvrdnuti vyvolajicimu pusobeni vznika zhusteni , hmota. Tento duch pusobi jako zakon ochlazovani stahovani a tuhnuti , obsazeny ve hmote.
Satan lezi mrtvy ve hmote,jako jeji zakon do doby,kdy ho bozsky duch ozivi svym vlastnim zivotem. Jestlize vedomi se ztotozni se zakonem hmoty a jestlize mysleni slova a ciny neslouzi bozskemu zakonu ,ale zakonum hmoty ,pak clovek ozivi satana , tim se clovek sam stane satanickym. Bez cloveka nemuze satan existovat, nebot bez lidskeho Ja je satan jen nevedomou silou , nutnym prirodnimakonem hmoty. Satan se muze stat zivym jen ve vedomi toho cloveka , ktery v duchu projevuje zakon hmoty , zakon tela , ktery ztotoznuje svoje vedomi se svoji sosobou , se svoji nizkou prirozenosti, s pudy prebyvajicimi v lete , s pudy rozmnozovacimi sebezachovy a projevuje stahovaci a tvrdnuti pusobici silu hmoty jako duchovni vlastnosti , jako chtivost , zavist , jesitnost , dusevni tvrdost a sobectvi. Satana samotneho nepotkal jeste zadny zivy tvojr , nebot bez cloveka neexistuje ani satan. Lze ho potkat jedine v cloveku. Kdyz se Ja uvolni pri smrti z tela takoveho cloveka , zustane satan opet jako zakon hmoty v mrtvole. Stal se satanem skrze ozivujici silu jastvi ve vedomi. Avsak vedomi cloveka , ktery se ztotoznil se zakonem hmoty a tim se stal satanicky m , zemre se satanem a po smrti se stane nevedomym. Satan ho tahne - sveho otroka - do mrtve hmoty , do temnoty , do nevedomi , k sobe. Naproti tomu zustava vedomi cloveka , ktery se ztotoznil se zakonem ducha a jemu slouzil , pri odlozeni tela bdele - a zbavene pout a izolace hmoty - vplyne do vecneho svetla.
posted by lummed / E.Haich - Zasvěcení
Komentáře
Přehled komentářů
Zatím nebyl vložen žádný komentář